דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


השכרת רכב: טיפים לנסיעה ברכב עם הילדים 

מאת    [ 12/01/2012 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2210 פעמים ]

השכרת רכב בארץ היא הזדמנות מצוינת בשביל לארוז את הילדים, לקחת כמה מזוודות ולצאת לחופשה, במיוחד בסופי השבוע או בחגים, כשהילדים מסתובבים בבית כמו אריות חסרי מנוחה בתוך כלובים. ילדים אוהבים לצאת, להסתובב והם מהווים תירוץ מצוין בשביל לנער קצת את האבק מתיקי הנסיעות שלכם.

לא משנה אם מדובר בחופשה בארץ, בטיול לצפון בשביל לקטוף דובדבניות, בנסיעה לדרום לחוות האלפאקות או סתם לפיקניק בפארק הירקון – כל נסיעה היא סיבה למסיבה. היום, גם זוג הורים שלא יכולים להרשות לעצמם להחזיק מכונית, שלא לדבר על שתיים, מרשים לעצמם להתפנק מפעם לפעם ע"י השכרת רכב בארץ.

אפשר להשאיל רכב מחברים או מהורים, אבל כך לא צריך לתקוע את ההורים למשך יומיים-שלוש (ואף יותר) בלי רכב. אמנם אפשר לנסוע ברכבת ונכון שנסיעה ברכבת היא הרפתקה, אבל לא תמיד היא מביאה אותנו בנוחות למחוז חפצינו.  

 כדי שאכן נגיע ליעדינו בשלום עם כמה שפחות התמוטטויות עצבים, מה אפשר לעשות כדי להבטיח נסיעה בלב שקט?

שכרו רכב מרווח וגדול ככל האפשר: במידה ובחרתם השכרת רכב בארץ , קחו רכב גדול ונוח, מיני ואן לדוגמא. הנסיעה ברכב הענק היא אטרקציה לכשעצמה ותרתק לזמן מה את הילדים. תיהנו מהשקט כל עוד אתם יכולים.

חובה לחגור: לפני שאתם יוצאים לדרך הקפידו לחגור היטב את ילדיכם ולהושיב איתם בכיסאות הבטיחות. השכרת רכב בישראל לא מהווה תירוץ לוותר על כללי הבטיחות. וודאו שהכיסא צמוד כהלכה למושב האוטו.

קצת שמירה על כללי זהירות לא תזיק: אל תשכחו שאת ילדיכם אתם אמנם יכולים לחגור, אבל את המזוודות והציוד, הצעצועים והחפצים – אי אפשר לחגור....השכרת רכב בישראל אמנם מאפשרת לכם ליהנות משפע של מרווח ומקום, אבל תדאגו שאין חפצים כבדים וצעצועים למיניהם שיכולים לעוף עליכם במקרה של תאונה. אחרי הכל, כאן לא אנגליה פה, ואופיים הפרוע של הנהגים הוא עובדה ידועה..

קצת התחשבות: וותרו על הנסיעה בשבילים מפותלים, בסיבובים קשים ובשאר תנאים שיגרמו לדרדסים מאחורה להרגיש ברע. סעו בדרך פשוטה, נוחה וישרה.

שמרו על הרכב: אל תשכחו שקיבלתם את רכבכם מצוחצח ונקי מחברת השכרת רכב בישראל. לכן, אל תתייחסו למכונית כמו אל פח זבל. לא חייבים לזרוק במבה על כל המושב האחורי ולהחזיר את הרכב כשהוא במצב של תוהו ובוהו, עם ניירות טואלט ומגבונים משומשים תלויים מסביב. אחרי שסיימתם עם הרכב, אספו את כל האשפה. באותה צורה, אל תחזירו את הרכב כשהוא מרוקן עד הטיפה האחרונה מדלק. לאו דווקא בגלל חוסר נעימות, אלא יותר בגלל שתחויבו פי כמה על הדלק... 

 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב